Skip to main content
Hry

Rozhovor s režisérom hry Marathon

Napísal 14. apríla 2025No Comments

Na PlayStation.Blog je rozhovor s režisérom hry Marathon, Joeom Zieglerom, o prezentácii Bungie včera, kde bola predstavená hra Marathon, pokračovanie série z pohľadu prvej osoby, ktoré sa očakáva v septembri. Objavili sa otázky týkajúce sa rozhodnutia spraviť z toho hru typu extraction shooter a jedna z otázok sa dotýka výberu žánru. Odpoveď sa väčšinou sústreďuje na pocit z hry, čo naznačuje, že podpora crossplay môže ovplyvniť presnosť ovládania (alebo „finickosť“, ako to Joe nazýva), na ktorú si hráči PC zvykli:

Určite poviem, že táto hra je náročná a intenzívna, ale je veľmi odmeňujúca. Ako sa ju naučíte, pocítite, že si vyvíjate zručnosti prežitia, ktoré ste možno predtým nezažili, a ktoré vás začnú robiť majstrovskými. Taktiež sme navrhli túto hru, aby sa na ovládačoch cítila naozaj prirodzene. Existuje veľa PC extraction shooter hier, kde sú myš a klávesnica trochu bežnejšie, a preto sa snažíme pri navrhovaní toho zbaviť finickosti rozhrania a hrateľnosti, aby ste mohli hrať prirodzene. Chceme, aby ste sa mohli sústrediť na prispôsobovanie a učenie týchto zručností prežitia, aby ste mohli uskutočniť nezabudnuteľné akcie.

hater

Volám sa Imrich a som nadšenec do technológií a hier. Už niekoľko rokov sa venujem písaniu blogov a článkov o najnovších technologických trendoch, inováciách a herných zážitkoch.