Skip to main content
Nezaradené

Nové vyhlásenia od Chris Roberta: Zameranie na hrateľnosť v Star Citizen a Squadron 42

Napísal 12. januára 2025No Comments
V najnovšom vyhlásení od predsedu na webovej stránke Roberts Space Industries, Chris „The Chairman“ Roberts, oznamuje emocionálny pokrok v projekte Star Citizen a Squadron 42. S príchodom Alpha 4.0 Preview dostávame nové možnosti, ako je Jump Point travel a server meshing, čo je splnením dlhodobého prísľubu z roku 2019. Zaujímavé je, že pandémia COVID-19 pravdepodobne ovplyvnila rýchlosť vývoja tohto zásadného vylepšenia.

Roberts uvádza, že dve verzie hry sú teraz aktívne, čo odkláňa od bežného PTU procesu a umožňuje hráčom preniesť svoj pokrok do živého prostredia z vetvy 4.0 bez plánovaných vymazaní. Hoci sa zatiaľ neobjavil žiadny termín pre oficiálne vydanie, vývoj stále pokračuje už viac ako desať rokov. V závere príspevku autor vyzdvihuje podporovateľov: „Star Citizen a Squadron 42 sú dve hry, ktoré by nikdy neboli schválené žiadnym z veľkých vydavateľov.“ Tento komentár však ignoruje, že problém s preplnením funkcií sa začal rozvíjať až s príchodom vecí na financovanie a pôvodná kampaň na crowdfunding v roku 2012 pre Star Citizen bola o jednoduchom vesmírnom strelcovi, ktorého vývoj mal trvať niekoľko rokov.

Roberts sa vo svojom vyhlásení sústredil aj na potrebu vyrovnávať stabilitu hry so zavádzaním nových funkcií:

Mnoho z vás vyjadrilo pocit – a my s ním plne súhlasíme – že ak by súčasná hra, tak ako ju poznáme dnes, bežala hladko s menším množstvom prekážok a chýb, ponúkala by bezkonkurenčný zážitok. V priebehu rokov sme experimentovali s rôznymi prístupmi na zlepšenie kvality života (QoL) a riešenie technologického dlhu. Avšak pretrvávajúcou výzvou bolo vyváženie týchto snáh v rámci zavádzania nových funkcií a technológií.

Príliš často sa testovanie nových funkcií vykonávalo v rovnakom procese ako obsah, čo viedlo k nepredvídaným vedľajším účinkom – vytváraniu nestability, zhoršovaniu výkonu a ovplyvneniu celkového hrania. V niektorých prípadoch nové funkcie, ktoré nie sú plne dospelé, spôsobili oneskorenia vo vydávaní obsahu alebo „blokátory“, ktoré ovplyvnili náš pokrok. To nás prinútilo prehodnotiť náš prístup k zavádzaniu funkcií a obsahu, pričom sa zameriavame na kroky, ktoré môžeme podniknúť na zlepšenie stavu hry pri zachovaní kontinuálneho dodávania.

hater

Volám sa Imrich a som nadšenec do technológií a hier. Už niekoľko rokov sa venujem písaniu blogov a článkov o najnovších technologických trendoch, inováciách a herných zážitkoch.