
A príspevok na ModDB
zhrňuje pozoruhodné úsilie moddera KingDavidW, ktorý sa podujal na úpravu Dark
Messiah of Might and Magic, akčného RPG na engíne Source, vydaného štúdiom Arkane
v roku 2006 (poďakovanie
PC Gamer). Tento príspevok vyjadruje vďaku spoločnostiam Ubisoft a NVIDIA za
ich spoluprácu a pomoc pri rozšírení rozsahu
Dark Messiah –
Restoration Mod nad rámec opravy chýb, aby obsahoval obnovený obsah vystrihnutý z
pôvodného vydania. Taktiež sú tu podrobnosti o novom spúšťači modov a
Advanced SDK
pre lepšiu podporu, a
Co-op mod, aby ste si
mohli hru užiť so svojimi priateľmi. Tu sú informácie o co-op mode, ktorý je zatiaľ
dostupný len na
GitHub:
Už to trvá dlhý čas, ale je čas oficiálne
pustiť džina z fľaše. Od minulého roka sme vykonávali súkromné
testovanie a dovoľte mi povedať: nebolo to také jednoduché. Okrem organizovania
časov na dokončenie úloh sa objavilo veľa problémov s únikom pamäte, pádom a
problémami s úrovňami, s ktorými sme sa jednoducho nestretli, keď tím vykonával
interné testovanie. V skutočnosti to bol hlavný dôvod, prečo sme nedodržali
náš posledný termín na Valentína. Avšak, sú dobré správy, keďže všetky naše
pokroky na SDK nám poskytli viac schopností na jednoduchšie aktualizácie a opravy.
MapAdds nám najmä umožňujú vykonávať jednoduchšie aktualizácie, a to aj naživo. Naše
nové sieťové schopnosti nám umožnili zdokonaliť opravy, ktoré sme urobili, keď sa
veci medzi serverom a klientom nekomunikovali, a dokonca pridať systém na pripravenosť
medzi úrovňami. Dokonca sme sa mohli vrátiť k chatovacej funkcii v hre. Teraz je čas
zapojiť všetkých do zdokonaľovania!